Archiv roku 2013

26.11.2013

Island 2013 ..pokud by Vás zajímalo jak to vypadá na Islandu, mrkněte na fotky. Na konci září jsme se tam vypravili nakonec jen v klasické sestavě Ydenek, Filips, Čenda. Byla sice už trochu zima, ale je to opravdu nádherná zem se spoustou přírodních zajímavostí. Rozhodně to za těch pár promrzlých nocí stálo. Za 12dní jsme projeli skoro vše co jsme chtěli, jen jsme měli trochu smůlu, že týden před odletem poměrně dost nasněžilo a celý střed ostrova zůstává, nejspíš až do jara, neprůjezdný.  (na noťasu si dejte F11 pro plný náhled)...Čenda

06.11.2013

V sobotu uděláme zakončení sezony 2013. Přijdte kdo chcete. Běhat tentokrát nebudeme! ..je po sezóně. Na šestou roztopím ohně a klobásy se budou hřát v udírně. (to zajistím).Vy přineste ňákej ten chlast, ať mužeme uplynulou sezonu řádně prodiskutovat. Něco masitého na rošt se taky hodí. Ustrojte se na to. Tak sobotu se na Vás budu těšit...a hodte třeba do sloupku kdo dorazí. Ať trochu vím kolik nás bude. ..Čenda

17.10.2013

Aljaška a Kanada 2013 Letos od 17.8 do 17.9 jsme Novákovi, Kalibánovi a dalších 8 kamarádů strávili měsíc cestováním po Aljašce a Kanadě. Odletěli jsme z Prahy přes Frankfurt do Anchorage. Zde jsme měli jedno auto připravené a druhé si vypůjčili. Odjeli jsme na sever přes Talketnu do Denali. Zde jsme šli jednu tůrku na kopec nad Turistickým centrem a další den jsme jeli vyhlídkovým autobusem po parku. Trochu smůla na počasí, mrholení a nakonec déšť. Pokračovali jsme do Fairbenksu a další den za krásného počasí absolvovali tůru v Bílých horách. Počasí přálo i další tři dny, kdy jsme šli přechod Pinnel Mountain. Večer spíme ve srubu v údolí k Chena Hot Spings, kde další den jdeme tůrku skalním městečkem a odpoledne prohlídku ledového muzea a koupání v termálech. Následující den trávíme v autě, zastavujeme jen u zajímavých míst a večer spíme v kempu u jezera. Další přejezd přes Gulkanu až do kempu u vodopádu a ráno si jedeme prohlédnout Chitinu, odkud se vracíme do Gulkany a pokračujeme na Slanu, zde odbočíme na Nabesnu kde na půlce cesty máme srub asi 500 m od cesty. Většinu cesty prší a ráno to není lepší. Přesto nás část vyráží do Nabesny. Počasí je lepší a jdeme pěšky asi 4 míle ke zlatému dolu. Velmi zajímavé, že důl byl opuštěn a všechny věci zůstaly na místě.Vracíme se, a zase začíná pršet, ale ráno jdeme na tůrku údolím do kopců, za střídavého deště a slunce. Večer se rozhodujeme, že ráno pojedeme dál na Tek a Chicken (zlatokopecké městečko), odku po prašné a blátivé cestě k celnici na Kanadské hranici. Odtud již po asfaltu dojíždíme k Yukonu do kempu a přívozem pěšky do večerního  Dawsonu. Ráno přejedeme auty a po prohlídce města jedeme na kopec nad Dawsonem s fantastickými výhledy na Yukon a soutok s  Klondikem. Prohlédneme údolí Eldorada, zkusíme rýžování a odjíždíme do kempu v Tombstoune parku. Tak neskutečně barevné hory jsme nikdy neviděli, zvláště po večerní bouři. Ranní trek s názvem Grizzli, znamená prolézání popadaných stromů, ale odměna na kopci stála za to. Ještě dojíždíme přes Stewart Crosing za Mayo, kde spíme u jezera s koupačkou. Pokračujeme  zpět na Stewart Crosing a směr Whitehorse, před kterým spíme, a ráno jsme ve městě. Odtud míříme do Carcrossu, a odtud přes Teslin na odbočku na silnici 37, kde opouštíme Yukon a vjíždíme do Britské Columbie a daří se nám dojet večer až do Stewartu. Zabydlujeme se v kempu a jedeme podívat na medvědy, jak loví lososy. Ráno znovu a pak jedeme nahoru na ledovec, kde jdeme na tůru k dalšímu ledovci. Super. Ráno opouštíme Stewart a míříme směrem na Prince George. Zastavujeme na zajímavých místech a na noc zajíždíme k zelenému jezeru. Pokračujeme na Whistler a cestou obdivujeme úžasný kaňon Fraser Riveru a odpoledne jdeme trek na Grizzli Lake. Po další noci prohlížíme Whistler, Olympijskou vesnici a odpoledne jdeme trek na Garibaldi Lake. Kemp hledáme již potmě a ráno prohlížíme horská Olympijská střediska nad Vancouvrem. Po noci u známého ve Vancouvru, prohlížíme město a Stanley park a další den odlétáme již domů.  V galerii je pár fotek..Karel

13.10.2013

Tady je ještě pár fotek z našeho krajáku. ..Čenda                  klikni pro galerii

a tady ještě něco od Verči..rajče

10.10.2013

V sobotu pořádáme v Horní Nové Vsi 14. závod Východočeské oblasti. Na naší stránce závodu najdete vše potřebné.

Organizace krajáku..mrkněte na rozpis co kdo bude na závodech dělat...doc, .xls. Sraz v pátek ve 14:30 u Lorety!

08.10.2013

WMOC 2013 Sestriere - Pozdě, ale přeci. První týden v Srpnu jsme se skupina Kalibáni, Nováci a z Vrchlabí Eva Nýdrlová s Jardou Farářem, doplněná Frantou Novotným z Ústí nad Labem vydali do Itálie na další mistrovství světa veteránů v OB, s centrem v Sestriere. Závody se uskutečnili ve střediscích zimních Olympijských her v Turíně - Sestriere, Pragelatu, Sansicariu a Cesaně. Prostory pro sprint byly, (na mistrovství světa), poměrně jednoduché a běhalo se v podstatně zajímavějších lokalitách. První kvalifikace klasiky byla průměrná, ale stále byla lepší než kvalifikace dva, kde to dost kazila stavba tratí. Bylo to prostě italské. Prostor a tratě finále se výrazně lišili, a bylo to moc pěkné. Jak jsme dopadli? Celkem dost dobře, nebudu to vypisovat, ale na odkazu na stránky mistrovství zájemci vše najdou. V galerii je pár fotek. ..Karel

17.09.2013

O víkendu vyrazila velmi početná výprava: 2 eliťačky Móňa a Zuzka a řidič - jenom áčkař Taďas, na další kolo žebříčku A, tentokrát do krásných skalních terénů v okolí Kokořína (kam nás někdo nechtěl vzít na výlet), konkrétně vesničky Šemanovice. Závod pořádala Modrobílá síla Kotlářky a na to, že tam maj skoro samý holky se toho zhostili důstojně. V sobotu byla dlouhá klasika s volbami a obrovskými kopci a údolími. Nám se moc nedařilo: Zuzka 25., Móňa 26. v D21E, Taďas 40. v H21A. Na neděli jsme se do růžova vyspali v tělocvičně na měkkých karimatkách a na výkonech to bylo aspoň trochu znát: Zuzka 10., Móňa 30. v D21E, Taďas 16. v H21A. Abysme nezapoměli na dalšího člena NPA, tak Kazboš se po celý víkend poctivě staral, aby všichni vyráželi do lesa důstojně oblečení... Celkově to byl pěkný víkend a doufám, že jsme naladili na mistrovství na Rejvízu.... Zuzka

12.07.2013

Minulý týden (1.- 6. července) jsme se jako fanoušci zúčastnili největší prázdninové akce - juniorského mistrovství světa a souběžně s tím jsme absolvovali 6-denní doprovodné závody JWOC Tour. Pořadatelům z Hradce Králové a dobrovolníkům patří velký dík za skvěle zorganizované závody, při kterých jsme se dostali do krásných o-terénů, ve kterých závodili také junioři. Zážitek ze závodů byl umocněn 2 vybojovanými zlatými medailemi ze štafet a stříbra ze sprintu pro naši republiku. Navíc bylo celý týden nádherné počasí, takže závodům snad není co vytknout, prostě skvěle strávený týden. Jednotlivé závody JWOC Tour byly uspořádány na různých místech východních Čech: 1. etapa (klasika) v Odolově na mapě Kolčarka, 2. etapa (prodloužená krátká trať) v Hradci Králové na mapě Lesní hřbitov, 3. etapa (zkrácená) v Radvanicích na Závoře, 4. etapa (krátká) v Horním Dehtově na mapě Čertovy skrýše, 5. etapa (sprint) v centru Hradce Králové a 6. etapa (zkrácená) v Hoděšovicích na Kolibě...Monika Š
A jak jsme dopadli? Přednost mají ženy. Zuzka běžela elitu a celkově skončila na 5.místě. Povedl se jí zejména sprint E4 kde byla třetí. Obě Móńi závodily v D21A. Móňa Šmi skončila celkově na 4.místě. Povedla se jí E1 klasika 3.místo a E5 sprint 2.místo. Klacek v noze jí nevadil. Móňa Píšovka byla celkově na 8.místě, zadařilo sejí v kamenech E4 6.místo. Naše dříve narozené ženy podávaly v etapách celkem stabilní výkony. Eva Hušková v D55B vyhrávala tak dlouho až vyhrála. Jana tamtéž 3.místo a Jiřka v D60B by celkově taky třetí. A těď rychle na chlapy..pochlapil se z drobnými výpadky Taďas v H21A celkově 2.místo (2., 2., 3., 4., 16., 1.), Já Čenda asi 16.místo..šlo to jen v šutrech, jinak to byla dost bída. Kazboš etapy takticky vynechával a věnoval se byznysu. Jednou ho světe div se zradily boty:)..(9., 15., x, 7., x., x.), Ydenek takticky vynechal hned 4etapy a po Závoře si odjel domů mazat koleno. Míša v HDR (7., 13.,11., 15., 24. )..posl.etapu neběžel. Matěj v H10N (5., 4., 3., 3., 3., 4.), Jarda je v H60B disk, ale výhrál etapy v kamenech E3, E4, v E1..2.místo. Karel vzadu. Tady jsou celkové výsleky. Tady se ještě můžete mrknout na záznam štafet juniorů v TV. Maj to pěkně udělaný. ..a jdu spát. ...Čenda

30.06.2013

Zítra první běhání www.jwoctour.cz ..to jen pro rychlý klik ...Čenda

18.06.2013

Tady jsou výsledky z ligy Plž na Opičce: výsledky (.html, .txt) a mezičasy (.html, .txt).

12.06.2013

V úterý 18.6 pořádáme na Opičce Plž Ligu žactva..mrkněte na rozpis (.pdf -.doc) . Tady jsou startovky Kat, Odd. Start 00 je v 16:30. Zkontrolujte si jestli máte správně čipy, kategorii, či jestli tam vůbec jste. Chyba není uplně vyloučena:) ..dost narychlo jsem to tam nasázel. Změny mi hlaste na email cenda@npa.cz čím dřív tím líp. ..Čenda

14.05.2013

Ve středu 8. května jsme se v nevelkém počtu čtyř závodníků (Karel, Jana, Filips, Monika) zúčastnili MČR ve sprintu v Chrudimi,Sprint - Monina mapa který pořádala Lokomotiva Pardubice. Počasí vyšlo, nepršelo a bylo celkem teplo. Asi jediným problémem byly záchody, kterých nejenže bylo málo, ale polovina byla téměř nefunkční, a kam si jinam ve městě dojít, že. Tratě byly hezké, s volbami postupů, zakončené  dlouhým výběhem do schodů (tam už toho podle výrazů měli všichni plný zuby) a poté seběhem do cílové arény na Resslově náměstí.
A jak jsme dopadli? Karel byl 14. v H60, Jana 10. v D55, Filips v nabušené kategorii H21A 76. a Monika Š. 15. v D21A. Žádnou medaili jsme sice nezískali, ale jinak to byly pěkné závody. Na výsledky se můžete kouknout tady. ... Monika Š

02.05.2013

Od 18. do 28. dubna jsme se vypravili na tradiční soustředění na sever, tentokrát do norského Haldenu na klubovnu Høiås. Sníh už roztál a i počasí bylo celou dobu pěkný, takže jsme si tréninkovou nálož trenéra Žloutka patřičně užili. Ostatně, přesvědčte se sami zde...  Zuzka

28.04.2013

V sobotu jsme si vyjeli na kraják do Vrbice, který pořádal Vamberk na bývalé Kapradi..dnes Vrbická studánka 1:10 000. Mapka to byla celkem dobrá, i když místy teda ne úplně propracovaná (k.10), ale tak alespoň na jedny kontrole jsem si trochu pohledal:). Vrbická studánka H21CJinak to byl závod kde nebylo nic moc co řešit. Kontroly svítily už z dálky a tak záleželo hlavně na běhu. Mě se to celkem i líbilo. Byl jsem sice nadopován paralenem a v závěrečném krpálu jsem si zase natáh haksnu, ale tak to už je taková moje jarní klasika:). Počasí taky celkem vyšlo. Polední deštík po tom dusném ránu spíše příjemně osvěžil. Pak zas vysvitlo sluníčko, vše kolem kvetlo, takže z toho byl krásný jarní den. Jinak co se týče pořádání měl závod pár typických krajákových neduhů..nezabalený mapy, rozhlas, na schromku netočili pivo (což je teda podle mě na sportovní akci velká chyba) ..a kdo by chodil až 200m k rozhleně že. Na druhou stranu musím pochválit holky ve stánku, měly napečíno, výborný buchtičky, pěkné schromaždiště atd. Na výsledky se může mrknout tady. Je tam kromě pár našich ostudných a průměrných výkonů i pár těch lepších..jako 1.místo Jiřka v D55C, 2.místo Móňa v D21C, 2místo Eva Háková v D35D a 3.místo Peťa Hák v H10N. ... Čenda

05.04.2013

Měli by jste vědět, že Anča včera porodila dalšího klučinu do štafety. Jáchym Antoš 4kg. Gratulujeme! ..ehm bude nákej večírek?:)  ..Čenda

24.03.2013

Tady ještě pár fotek z Kosti. Testoval jsem Zoneramu..tak prosím. Celkem fajn služba..fotky se upravují s velikostí monitoru. ..Čenda

Dneska se konal poslední závod svěťáku v lyžování ve Falunu, což je kousíček od Borlänge a tak jsme neváhali ani minutu  a vyrazili tam. Na Péťu Northuga a ostatní se můžete podívat tu :-)     ... Zuzka

21.03.2013

Není žádná novinka, že už jsem 2 měsíce přestěhovaná na sever, ale třeba jste si ani nevšimli, tak tady je malá ochutnávka...  .. Zuzka

20.03.2013

Jarní pohár je zrušen! ..pro polomy v lese

19.03.2013

Tento víkend jsem vyvezl Móňu do světa. Cíl cesty byl Stamford Bridge, což je domovský stánek Chelsea. Ještě před tím jsme prošmejdili pár Londýnských atrakcí. Hlavní vrchol ovšem přišel v neděli odpoledne. pacaci na chleseaKrásné dva góly, Lampárdův dvoustý zásah, můj infarkt a Móni snědená svačina při zápase :-)
Pár fotek ve fotogalerii ... Ydenek

03.03.2013

Blíží se Jarní skály na Kosti (16.3). Přihlašte se! Bohužel je to ale zase na tý blbý patnáctce mapě, čímž to trochu ztrácí kouzlo. Tady je stránka závodu. ..Čenda

Kost

19.02.2013

Kdybyste si chtěl v neděli někdo zaběhat na Pařezu, tak Jičín pořádá:

Pohár SJC - 24.2. -Centrum: rekreační středisko Liaz..Start 00: 10:00 .. Vzdálenosti: start a cíl na Liazu.
D21K,H21K 2,4km D2
D21M,H21M 3,3 km D2
D21L,H21L 6,0 km
Převýšení: krátká trať normální, u střední a dlouhé trati jsem to radši nepočítal
Mapy: DH21K Pařez - stav 2011 - barevná HD21M,K Pařez - stav 2011 - barevná, uprostřed trati změna mapy na Pařez - stav 1994 - z doby Světového poháru - vrstevnice a skály - na závěr trati opět barevná, mapy budou vytištěny obě na samostatném papíru. Voděvzdorné upravení: není, vzít mapníky!! Časový limit: není, doběhněte co nejdřív, ať stihnu pozdější oběd.
Na kontrolách: červené fáborky, jedeme fair-play, na dotek, v lese tolik odlišných kontrol nebude, takže se nespletete.
Školka: u Pidise Up
Upozornění: přihlašte se do čtvrtka, ať vím počty na mapy, něco vytisknu navíc.
přihlášky Pidin, mapy budou vytiVoděvzdorné
13.02.2013

Tady je termínovka jaro-léto 2013. Bude natrvalo v dokumentech. ...Čenda

Tak aktivní členové by měli být všichni zadáni. Snad jsem na někoho nezapomněl, kdyžtak se ozvěte mně nebo Ydenkovi, kdybyste měl někdo problém. Změňte si co nejdřív svá hesla a doplňte údaje. To znaméná, vyplnit profil člena..foto atd. Důležité na přihlašovák!  Jinak ještě to tu má trošku mouchy. Časem to vychytáme a doplníme. Nebojte se napsat článek:) ..jdou tam celkem snadno vkládat obrázky do textu, odkazy, případně vložit galerie. Tam ještě zapracujeme. Kdybyste někde tápali...ten otazník je nápověda:). U článků se snažte držet stejný styl.. podpis a tak. Jinak kód má na svědomí Ydenek a věřte, že to dá hodně hodně nevyčíslitelné práce, kterou snad může vyčíslit jenom Taďas v brigádnických hodinách, tak si toho važte!  Tak toť zatím snad vše. ...Čenda

12.02.2013

Spuštěny nové stránky. Na email Vám přijdou přihlašovací údaje (tak do pátku postupně všem). Na závody se teď přihlašujte tady. ...Ydenek